Login

Gästebuch

62 Einträge im Gästebuch.

Hansjörg Bula

5613 Hilfikon
19:33:56 11.01.2015
Hallo Jahrgänger
Ich freue mich euch an der Fasnacht wieder zu sehen. Bis bald am 63er Tisch :-)

Hansjörg Bula

Hilfikon
07:55:29 03.11.2014
Hallo 63er es war ein Super Ausflug danke nochmals an alle Organisatoren. Ich freu mich jetzt schon auf den 2 Tagesausflug :-)

Andy Koch

Villmergen
20:25:22 02.03.2014
Den Jahrgängerball 2014 habt ihr Top gemacht, es war eine schöne Bereicherung der der Villmerger Fasnacht, nun könnt ihr euch ausruhen.

Karin Röthlisberger

Villmergen
11:37:29 28.02.2014
Guete Morge zäme,
Euse Schmudoball isch super gsi. Mer sind eifach en mega Truppe. Das isch jetzt also de letschti Akt vo eusere unvergässliche Fasnacht gsi. Ha scho echli es Trändli i de Auge.. Also allne no gueti Erholig und bis bald.
Karin

Hansjörg Bula

Hilfikon
15:12:26 02.02.2014
Hallo zusammen
Alex und Albin haben letzten Samstag den Auftakt zu unserem letzten Akt begonnen. Die Schilder zur Ankündigungen des Schmudo/Jahrgängerball stehen. Ich freu mich noch einmal in die Hände zu spucken diesen Abend anzupacken und in Zukunft nur noch geniessen und lächeln da wir es geschaft haben. Geniesst mit mir zusammen den 27. Februar und ev sehen ich ein paar am Güggiball oder am aHösle.

lg Hansjörg

Hansjörg Bula

Hilfikon
07:16:55 27.01.2014
Hallo zusammen und ein Dankeschön für die neu gestaltete Homepage. Nach der
grandiosen Chnebelübergabe werden wir unseren letzten Akt anpacken. Ich hoffe es werden wieder genügend helfende Hände zu Verfügung stehen . Bis bald Hansjörg

Silvia G.

Villmergen
15:12:53 21.01.2014
Für Samstag wünsche ich euch allen ein paar frohe Stunden!
Vor allem möchte ich euch allen danken, die ihr so kreativ, produktiv und intensiv für uns Jahrgänger und die Chnebelübergabe gearbeitet habt!!!
Es war einfach genial, die Dekoration, der Ablauf, das Essen, bis ins kleinste Details durchdacht, geplant und umgesetzt, wie übrigens auch das ganze Güggi-Jahr!
Herzlichen Dank und bis bald
Silvia

Heidi Zemp

Villmergen
11:29:32 21.01.2014
Wow, di neu Homepage esch dänn super!
Bi dene super vele Föteli chamer sech so rechtig verwiile dra ond in Erennerige schwelge.
Danke Leo, toll gmacht!
lg an alli Heidi

Karin Röthlisberger

Villmergen
16:25:38 18.01.2014
Hoi zäme,
Isch en schönie obe gsi a de chnebelübergab.
Danke allne wo so schön dekoriert und igrichtet händ.
Wünsche euch allne en gueti zyt und bis am nöchschte 9 oder schmudo.
L g karin röthlisberger

Barbara Troxler

Villmergen
12:50:07 17.01.2014
Wow... super eusi neu Homepage!
Do isch aber öpis gange, bravo Leo!
Bis bald a de Chnebelübergab

Leo Villiger

Villmergen
15:33:22 14.01.2014
Seid Ihr alle parat für unsere Chnebel-Uebergabe? Ich freue mich auf ein gutes gelingen und das Fest.

Andy Koch

Villmergen
15:50:32 10.01.2014
Ich wünsche euch viel spass mit eurer neuen Homepage und viel spannende Momente an der Fasnacht 2014

Bula Hansjörg

Villmergen
14:03:27 22.04.2013
Hallo zusammen
Am letzten Samstag zog es mich in den Wald oberhalb vom Waldhaus Hilfikon. Da waren vertraute Geräusche von Kettensägen und das Knacken von Holz zu hören. Als ich dann die 64er sah wie sie Studen machten wurde es mir warm ums Herz. Jetzt begreif ich die Worte der 62er als sie bei der Chnebelübergabe sagten; Es sei etwas traurig und alles sei schnell vorbei. Jetzt geniessen wir erst recht unseren Geburtstag im August. Ich wünsche euch einen tollen Sommer und jetzt wo es mir wieder besser geht werde ich am 9.Mai Reinschauen.
lg Bula

Strebel Gabriela

Villmergen
14:02:37 07.04.2013
Hoi zäme, das esch jo super. Danke Leo

Röthlisberger Karin

Villmergen
14:01:52 31.03.2013
Hoi zäme, super das eus de osterhaas so viel fotos uf d homepage glade het. Also bis bld Karin

Scherer Fabienne

Villmergen
14:00:57 23.02.2013
Liebi Johrgänger
Leider esch bi de einte de Schriftzug ofm Güügi weggange oder verblasst. För all die wos wänd restauriert ha, döffeds gern bim Mami (Monika Scherer) im Nählädeli z Dottikon abgeh odr im Mittlere Talackerweg 8 abgeh oder aagschribe in Briefchaschte legge.
Liebi Grüess Fabienne

Bula Hansjörg

Villmergen
13:59:33 17.02.2013
GUTE BESSERUNG an alle die momentan zuhause sitzen mit Husten Kopfschmerzen, Gelenkschmerzen, Und sonst so unangenehme sachen die mit der Grippe kommen. Ich selber Huste meine Lungen durch die Atemwege aber das alles wird die erinnerungen nicht trüben. Seit 5 Tagen habe ich die ganze Nacht Träume von euch 63er wie wir am Festen sind. Anscheinend bin ich noch unter Drogen oder das Fieber hat mich immer noch im Griff :-)).
eind schöne Zeit und gute erholung wünscht euch
Hansjörg

Aebi Bea

Villmergen
13:58:30 14.02.2013
danke euch velmol,dass er be eus durecho send!! de güggiklang esch hammer gsi!!! händ au suuper usgseh!!merci

Koepfli Reto

Villmergen
13:57:01 14.02.2013
Liebe Jahrgänger
Danke für die netten Voten da und dort ob unserem Einsatz während der Fasnacht 2013. Ich darf aber den Dank ohne übertreiben zu müssen getrost zurückgeben: es braucht einwenig beide Seiten, damit es am Schluss stimmt. Es war schön mit Euch, ihr wart überall präsent und dies mit Stil.
Aber gut ist die Sache vorbei - die Heid-Heid ist Grippekrank!

Zemp Heidi

Villmergen
13:55:39 15.02.2013
Sali zäme
D'Fasnacht mit oi esch eifach mega hammer geil gsii!!! Es het mi zwor zwoi Tag is Bett gleit (gottlob ersch ab em Mittwoch) aber ech ha emmer oisi schön Ziit ond s'"Gügügü..." chöne vor mine Auge Revü passiere lo. De Zämehalt sed em stüdele esch i dere Fasnachtswoche au no gwachse ond ech hoffe, dass mer de chönd wiiter so bhalte. Ech froi mi bereits jetzt of di nächschte Aläss mit oi.
En liebe Gruess
Heidi Zemp

Tinitus Guggenmusik

Villmergen
13:53:29 15.02.2013
Liebi 63ger!
Im Name vode Guggemusik Tinitus wetted mehr eus be euch rächt härzlech bedanke!
Mer hend es super Guggespektakel gha ond hoffed, dasses euch genau so gfalle hed wie eus.
Mer bedanked eus das ehr so zahlrich erschene send, ond daser sone geniali Stemmig ufbrocht hend! Ohni euch wärs velecht knapp halb so guet gsii!
Liebe Gruess Tinitus

Gautschi Heidi

Villmergen
13:51:32 16.02.2013
liebi johrgänger
es esch eifacht en hammer zit gsi met euch und ich freu mich uf witeri schöni unvergesslichi moment...
Liebi grüess Heidi

Röthlisberger Karin

Villmergen
13:49:47 13.02.2013
hoi zäme,
es isch eifach de hammer gsi mit euch.es isch scho e chli schaad, das d`fasnacht au scho verbii isch. ich has mega gnosse mit euch durch schnee und wind z`güüge. de leo würd säge: ""es isch uhuere cool gsi"". bis bald karin

Caposecco Mauro

Villmergen
13:49:02 14.02.2013
hello from australia. ihr seid en ganz tolli truppe, d fasnacht met eu zaeme esch super gsi. allne en happy 50 geburri und nomal viele dank vo der sophia und mer. meld mi bald weder mit fotos. p.s. d sophia esch die ganzi ziit am hands up tanze...sophia & mauro

Meyer Marci

Villmergen
13:48:10 14.02.2013
nochdem me careteam i graui alltag zrog führt het möcht e me bi eu allne zäme för di absolut tolli, eimalligi ond superschöne fasnachtszyt velmol bedankem, es isch eifach uuhuure "geil" gsy. i froie me uf eu, marci

Bula Hansjörg

Villmergen
13:47:02 14.02.2013
Ich schwebe immer noch auf einer Welle der Begeisterung und denke an die tolle Zeit zurück.
Und schonbin ich mit den gedanken im August und freu mich auf eine tolle Party mit euch, auch das nächste jahr ist schon im gedanken und brütte schon aus was wir den 64er bieten können und am Schmudoball den jahrgängern. Für die Herzliche und tolle Stimmung an der Fasnacht möchte ich euch allen Danken. Ich als Zürcher der Fasnacht nur am rande erlebt, konnte 8 Tage (1 Jahr) mit euch geniessen und war immer gut drauf und das ohne stimmungsmittel (Alk) :-))
Jetzt wünsch ich euch eine gute erholung viele schöne stunden mit den eindrücken der letzten Tagen und hoffentlich gesundheit die der eine oder andere eingebüsst hat. Schade das es lange dauert bis wir wieder zusammen kommen, aber ich werde euch nicht vergessen.
lg Hansjörg

Winkler Bruno

Sarmensdorf
13:46:07 14.02.2013
So nun bin auch in gelandet. Hammer, einfach Mega was wir zusammen über die Fasnachtstage erleben durften.Man kann es nicht beschreiben, man muss es erlebt haben. Ich freue mich jetzt schon auf unsere Geburtstagpaty im Augaut. Bleibt Gesund -> man sieht sich.:-))
Liebe Grüsse Bruno

Villiger Leo

Villmergen
13:45:17 11.02.2013
Bei strahlendem Sonnenschein durfte ich mit Euch meinen 50. Geburtstag feiern. Für all die guten Wünsche und das grossartige Geschenk bedanke ich mich herzlich.

Troxler Ruth

Villmergen
13:44:29 13.02.2013
nun ist unser Güggen schon vorbei ;-( danke allen 63ern, es war megamässig mit Euch allen!!! Freue mich auf die nächsten Anlässe und Zusammenkünfte mit "meinen Jahrgängern"

Chräe André

Villmergen
13:43:12 13.02.2013
Wenn ihr nur ei Güüggibueb tüend enthösle, wäri daa neu,
und d Lüüt dänkid s ganz Johr a Eu.
So händers gmacht , bravo! Es isch super gsii bi Eu, nomol herzliche Dank. Chräe
Eingetragene Personen 1 bis 30 von 62  [ <<  1 2 3  >> ]